İzleyiciler

14 Kasım 2015 Cumartesi

Flormar Gel Eyeliner

Merhaba, ilk yazımı sevdiğim bir ürünle başlatmak istedim.Flormar jel eyelinerını kısa bir süre önce aldım ve kısa sürede bana iyiki almışım dedirten bir ürün oldu.Daha önce Maybelline ve Loreal jel eyeliner kullanmıştım ikisindende memnundum fakat Flormar'ın beni bu kadar cezbetme nedeni ise fırçasının ambalajıyla birlikte kullanılması.Çok pratik değil mi hem eyelinerımız yanımızda hem de fırçası :) Sürümü en kolay eyeliner çeşidi bana göre jel eyelinerlar o yüzden eğer makyaja yeni başlayanlardansanız bu ürünle başlamanızı tavsiye ederim :) Sürümü kolay, üstelik simsiyah olan bu eyeliner aynı zamanda kalıcı da, gün noyu herhangi bir akma, bozulma vs yaşamadım.Gönül rahatlığıyla tavsiye edeceğim bu ürünün fiyatı ise 19,90 tl. Yeni bir yazıda tekrar görüşmek üzere hoşçakalın :) 

7 yorum:

  1. Öncelikle hoşgeldin :) bu ürünü ilk defa gördüm ve okudum diyebilirim. Blog instagrama göre belki az eğlenceli ama uzun yazarsam ne olur endişesi taşımadığım bir platform. Hayırlı olsun. Bu arada gfc yoluyla takip ayarı yapmalısın ki seni takip edebileyim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi çok sevindim hoşbuldum bu arada teşekkür ederim sanırım açtım artık

      Sil
    2. Seni takip edebilirim bende :)

      Sil
    3. Ya ben cok istiyorum cekilisinizin kazanani olmakk
      Benim 6 yasindaki kizim ecrin su akyay sizi cok begeniyor insallah biz kazanirizz saygilarr kizimla takipteyizz tesekkurler.

      Sil
    4. Ya ben cok istiyorum cekilisinizin kazanani olmakk
      Benim 6 yasindaki kizim ecrin su akyay sizi cok begeniyor insallah biz kazanirizz saygilarr kizimla takipteyizz tesekkurler.

      Sil
  2. Ben de ilk takipçin oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, instagramda da takip ediyordum sizi emeğinize sağlık ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil